Golden by Umppu
components.miniCartComponent.cartIcon.accessibilityLabel
  • Etusivu
  • Pakkaukset
  • SALE
  • b3 Braziliain Bond Builder
  • BP Hair
  • ELEVEN Australia
  • ghd
  • K18Hair
  • Kérastase Paris
  • KEVIN.MURPHY
  • Living proof
  • L´Oréal Professionnel
  • OPI
  • Oribe
  • Tietoja meistä
  • Yhteydenotto

Toimitus & Maksu

Tilauksesi toimitetaan siihen noutopisteeseen, jonka olet valinnut tilauksesi yhteydessä – näin voit valita lähinnä kotiasi sijaitsevan pisteen tai poimia pakettisi matkan varrella sijaitsevasta noutopisteestä. Toimittajana käytössämme on Posti. Tarjolla on vakiotoimitus valittuun noutopisteeseen postipaketti palvelulla tai kotiinkuljetus kotipakettina.

Kun tuotteita on varastossa saatavilla, tilauksen käsittelyaika on 1-2 vrk ja normaali toimitusaika on 3-8 arkipäivää valitsemallasi toimitustavalla. (Noutopiste / kotiinkuljetus)

Mikäli tilauksessa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, ja siitä on ilmoitus tuotesivulla, pidätämme oikeuden muuttaa toimitusaikaa. Tehdessäsi tilauksen, jossa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, toimitamme tuotteet kootusti viimeisen tuotteen saavuttua meille. Mikäli jokin tuote on loppu keskusvarastolta, otamme yhtetyttä sinuun ja halutessanne toimitamme tilauksen ilman saatavaa tuotetta.

Vahvistus: Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Säilytä tilausvahvistus siltä varalta, että sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. 

Toimituskulut: 

Toimituskulut Posti postipaketti-palvelu noutopisteeseen on 6,90€ / tilaus. Postin kotipaketti- kotiinkuljetus on 10,90 € / tilaus.

Kuljetus: 

Jos tavara vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana Golden By Umppu on korvausvelvollinen maksimissaan vaurioituneen tuotteen osalta. Tästä täytyy kuitenkin ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Jos tavara vaurioituu tai katoaa palautuksen yhteydessä, on asiakas korvausvelvollinen. 

Reklamaatiot, palautukset ja takuu: Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat toimitusvaiheessa virheettömiä. Sinulla on oikeus palauttaa  tuotteet veloituksetta 14 päivän sisällä. Maksunpalautus suoritetaan aina käytetylle maksutavalle.  Mikäli saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@goldenbyumppu.fi) mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Toimitusehdot

Yleistä

Golden By Umppu, y-tunnus: 2842097-1, osoite: Voimakatu 2 LH 4 ; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 7.11.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on etsitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-8 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan palautelomake, (sis. syy, määrä, hinta), nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. (Tulosta palaute lomake mukaan) Palaute lomakkeen saat asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu@goldenbyumppu.fi)

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme: Voimakatu 2 LH 4, 33100 Tampere

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, sähköpostitse; asiakaspalvelu@goldenbyumppu.fi

Vastuunrajoitus

Golden By Umppu ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Maksupalvelun tarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna  Checkout & Paytrail Oyj

Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna  Checkout

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46

111 34 Stockholm, Sweden

Y-tunnus/VAT numero: SE556737-0431

Postiosoite:

Klarna Bank AB (publ)

Korkeavuorenkatu 34

00130 Helsinki, Suomi

Paytrail Oyj

y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

  • Yhteystiedot
  • Tietosuojakäytäntö
  • Evästekäytäntö
  • Maksu ja toimitus
  • Käyttöehdot
  • Peruutusoikeus
  • Klarna
  • Paytrail